Hans
Spezial Gruppe 3 :::: Hauptgefreiter
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 3680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Yaroty
|
Wysłany: Wto 19:02, 03 Sty 2017 Temat postu: 15.01.2017 - "Secure Trail" Semi-Milsim SCD |
|
|
Zapraszam na semi milsim kartograficzny „Secure Trail*”
Czas: 15 stycznia 2017 roku
Miejsce: Janczary/Poligon SG3
Minimalna: obsada 10 osób
Wiek: 17+
Janczary: maksymalna obsada 20 graczy, jeśli zadeklaruje się więcej to akcja odbędzie się na Poligonie SG3. Będzie info.
Start: 9:00 Wyjście z parkingu na pozycje startowe,
9:30 rozpoczęcie działań bojowych.
zakończenie działań bojowych: 14:30
Zarys akcji: Główne siły BLUE FOR szykują ofensywę przez teren działań. Zadaniem oddziału jest zabezpieczyć kluczowe punkty na drodze ofensywy. Oddział RED FOR ma uniemożliwić to zadanie.
Szczegółowe zasady i rozkazy podam w ciągu 2-3 dni osobom wpisanym na listę.
Podział mundurowy:
- BLUE FOR - PEŁNE umundurowanie w kamuflażu (tym samym), zalecane hełmy lub czapli z daszkiem (zakaz kapeluszów).
- RED FOR - jeden element (góra lub dół) bez kamuflażu, zakaz hełmów i czapek z daszkiem,
ZAKAZ MASKAŁATÓW!!!
Podstawowe info mechaniki.
1. Zasady trafień – karty trafień przygotowane przez organizatora JW.
2. Respy – resp teamowy – repuje się cały odział. Liczba, czas i miejsce respów będzie podane w zasadach (maksymalnie 2-3 okna respowe).
Trafienia i ranni: Losowanie kartek z rodzajem trafień:
Pierwsze trafienie.
1. RL - rana lekka - należny patrzyć ranę w ciągu 5 minut od trafienia, potem RL zamienia się w RC- ranę ciężką. RL może opatrywać każdy inny członek drużyny. W trakcie 5 minut od otrzymania trafienia ranny może odczołgać się do najbliższego ukrycia w promieniu 10m i musi pozostać w pozycji leżącej - poza tym zachowuje się jak normalny gracz (prowadzi ogień, nadaje przez radio). Po opatrzeniu rany wraca do gry na normalnych zasadach.
2. RC - rana ciężka - należy opatrzeć RC w ciągu 5 minut - potem zmienia sie w KIA - śmiertelne postrzelenie, trup. RC może opatrzyć tylko wyznaczony medyk. Ranny z RC może tylko odczołgać się w promieniu 5 metrów i głosowo wzywać pomocy - inne czynności są nie dostępne. Po opatrzeniu RC gracz musi odpoczywać przez 10 minut co 30 minut.
3. KIA - trup - wraca na respa jeśli rozkazy przewidują.
4. CUD - trafienie wyrządziło żadnych szkód, cud! Trafienie traktowane jest jako niebyłe.
2. Drugie trafienie
RL i RC - odnoszą skutek tak jak następne w gradacji. Rl w RC i RC w KIA.
CUD to Cud.
Balistyka.
płyty o wadze oryginałów - skutek każdego ( dowolny punk przedniej strony ciała) pierwszego trafienia - oczko w dół (RL - bez skutku, RC w RL. KIA w RC) – jeśli posiadamy tylko przednią łytę, to trafienia w tył nie są redukowane.
Przy drugim trafieniu Płyty balistyka nie działa.
CUD nie psuje balistyki, bo to CUD.
3. Limity amunicji - 2x palny odpowiednik (plus to czego mag nie podaje) np.:
- magazynki M4/M16 ładowane maks. po 60 kulek
- magazynki 20 nabojowe (M14, G3, Fal) po 40 kulek
- magazynki 10 nabojowe po 20 kulek.
- hajkapy dopuszczone tylko jeśli wsypana będzie tam odpowiednia liczba kulek.
- broń wsparcia 4x palny odpowiednik.
4. Doładowywanie tylko na LZ/Respie, zakaz doładowywania kulek z wora/butli w polu za wyjątkiem broni wsparcia, tu można mieć przygotowane wory z odpowiednią liczbą kulek do wsypania.
Póki co od nas zapisał się Piotrek i z nim się proszę umawiać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|